måndag 17 mars 2014

Hjo verkar vara hett nu.

hejsan på er, om det är nån som läser vill säga.

I torsdags var jag och två vänner ut på vättern igen. Var lite stökig sjö så vi var ute ca 3 tim bara. Fick en fin öring som fick följa med hem.
Pulkorna funkade bra även denna gång, men måste fixa rullarna för det är ett helvete att veva in dem. De drar uti bara fan. Men har en lösning i huvudet, bara försöka få det till verklighet.
Har även sålt iväg alla mina spön och rullar denna veckan. Kommer hämta 8 nya för mig på fredag, med räknare på alla. Behövs verkligen känner jag. Kommer bli riktigt roligt. Får hem en ny propeller i veckan också samt ett reglage som passar min motor så jag kan plocka bort mitt separata växelreglage. Å propellern ska jag testa för att se om båten går mera optimalt.

Här kommer en liten bild.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar